Thursday, April 01, 2010

一只蟑螂,就搞到我房间这样。

6 comments:

  1. 會唔會誇張佐少少呢?!

    ReplyDelete
  2. 我明白你的心情,不杀死它晚上不可能睡得着喽!我最怕小强了...

    ReplyDelete
  3. 一隻小強就搞到咁....哈哈,我走左終於到佢找你~

    Lawrence

    ReplyDelete
  4. ~珊姑娘~:
    對我來說蟑螂從來都不是“小”強...

    Jackie Teh:
    我又沒說是它把東西弄亂...

    簡:
    唔會,為咗要“隊冧”佢,就係咁嘅啦~

    鲁比:
    嗯啊~ 不把它給弄掉,我一定整個晚上都失眠...

    Lawrence:
    係啊~ 仲好講...
    好在最后都搞掂咗佢...

    ReplyDelete