Tuesday, September 01, 2009

无聊对话(十四)

B女:“喂,一阵间我俾旧钱你...”

A女即时双眼发亮望着B女。

B女:“帮我去Citibank找卡数。”

A女双眼立即变成---> =.=

B女:“如果唔係?唔慌俾钱你扮靓沟晒我啲仔啊?!”

B女说得激动,没有注意到正要横跨的马路上有车辆正冲着过来。

A女立刻伸手拉着B女:“喂~ 唔好冲出去俾车撞啊你... 虽然你已经冇乜希望。”



......

顶!

8 comments:

  1. wahahhahaha
    but anyway 過馬路要小心
    過馬路不講話 講話不過馬路

    ReplyDelete
  2. 哈哈哈。。我笑了。。你的朋友呀。。绝咯。。

    ReplyDelete
  3. 哈哈哈哈哈!!!
    谁是A女,谁是B女?真有兴趣!

    ReplyDelete
  4. 也不需要急着去被车撞啊……哈哈哈哈哈!

    ReplyDelete
  5. 我广东话不是很好。。。
    很难明白嘞。。。@__@

    ReplyDelete
  6. fufu:
    哦哦,知道了富哥~

    利端:
    是啊~ 見鬼的A女。

    ~珊姑娘~:
    哈哈,你竟然不知道誰是A女誰是B女?!
    猜猜看!

    Vincent Cho:
    =.="
    人家B女只是沒看清楚啦~

    Chris:
    同你襯曬啦~

    Xynthia:
    唔話你知!

    天使:
    哈哈,你不明白哪一句?
    我給你翻譯。

    ReplyDelete