Friday, October 02, 2009

无聊对话(十六)

B女:“咁耐冇见,你都仲係单身?” (这么久没见,你都还是单身?)

琴魔:“係啊... ” (是啊)语气中带着一种慵懒。

B女:“你搵啲咩女仔?等我帮下你眼啦~” (你在找什么样的女生,让我帮你留意啦)

琴魔:“我钟意啲有内涵嘅女仔。” (我喜欢有内涵的女生)

B女:“嗯... 咁你冇理由冇钟意我噶~~~” (那你不可能没喜欢上我的啊)

琴魔:“你?哦~因为你係内甜,我钟意内涵(咸)嘅~” (因为你里面是甜的,我喜欢里面是咸的)

B女:“啊~ 我内甜咁重大嘅秘密都俾你发现咗?!” (啊!我“内甜”这么重大的秘密都被你发现了?!)

注:涵与咸在粤语同音。

2 comments:

  1. 很有内涵的笑话~ 呵呵。。。

    近来日子过得不如意,可是我会照顾自己的。。
    想你哦宝贝

    ReplyDelete
  2. Just.. JesS:
    嗯?O_o"
    一個人過得不如意時,
    感覺特別糟糕,但又不想遠方的家人擔心吧?
    *抱抱* 我也想你,你要加油哦!

    ReplyDelete